Teren de fotbal

Author: Ana // Category:
 
 
 
 
Blat de cacao, crema de caramel si mousse de portocale.
Acoperit cu frisca si mingea imbracata in ciocolata

Mousse de portocale
2 portocale mari (250ml suc )
1 lingura amidon
4 linguri zahar
2 lingurite gelatina inmuiata in 30ml apa
200ml frisca batuta
Am stors sucul de la portocale, am adaugat amidonul si zaharul si am pus la fiert pana s-a ingrosat.
Gelatina am bagat-o 8-10 secunde la MW pana s-a dizolvat si am adaugat-o la crema de portocale. Am lasat la racit.
Am batut frisca si am amestecat-o cu crema.
Crema caramel
10 linguri de zahar
200 ml lapte
250 ml frisca
3 oua
1 lingura amidon alimentar sau faina
10 g gelatina

Zaharul se topeste la foc mic pana se caramelizeaza, apoi se adauga laptele fierbinte amestecand repede. Separat se freaca galbenusurile cu amidonul se adauga siropul fierbinte si se pune pe foc amestecand mereu pana se ingroasa ca o smantana. Adaugam gelatina dizolvata in putina apa rece. Lasam crema sa se raceasca si apoi o amestecam cu frisca si cu albusurile batute spuma. 

0 Responses to "Teren de fotbal"

Trimiteți un comentariu