Tort fluture

Author: Ana // Category:
Tort in forma de fluture ornat cu pasta de zahar si fluturi

 
 
 

Blat simplu umplut cu crema de caramel si bucatele de ciocolata.



9 Responses to "Tort fluture"

Anonim Says :
30 ianuarie 2010 la 19:22

Buna Ana,interesante torturile tale si frumoase si eu fac iar zilele astea am incercat si eu pt prima data pasta de zahar si mi-a iesit destul de bine,as vrea sa te intreb cu ce scrii pe pasta urarile,numele si asa mai departe ca ink nu mi-am dat seama..........mersi mult si succes la culinarit;))

Ana Says :
30 ianuarie 2010 la 19:25

Multumesc!
La tortul acesta scrisul e pictat cu coloranti alimentari.

Anonim Says :
30 ianuarie 2010 la 19:30

Pai cu coloranti am incercat si eu sa scriu dar cu ce ustensila aia e defapt intrebarea,mersi mult,pupici!!!

Ana Says :
30 ianuarie 2010 la 19:31

Am zis ca am pictat, deci cu o pensula normala cu varful subtire.

Anonim Says :
30 ianuarie 2010 la 19:37

Ok,asa am incercat si eu dar s-a cam intins colorantul pe pasta,il absorbea,o sa incerc cu unu cu varf mai subtire!mersi.eu sunt dana 27 ani,petrosani.

Ana Says :
30 ianuarie 2010 la 19:39

Poate colorantul e prea subtire (eu am gel).
Ma bucur sa te "cunosc" Dana!

Anonim Says :
30 ianuarie 2010 la 19:42

Sigur de aia eu nu gasesc aici colorant gel nici nu stiam ca exista asa ceva:(,aia era problema,inca nu am citit despre tine prea multe trebuie sa vad de unde esti si daca esti draguta poate imi spui de unde faci rost de gelul ala.:)

Ana Says :
30 ianuarie 2010 la 19:46

Colorantul este Wilton, luat de la reprezentatii acestei firme in Romania si anume bbsuperimport. Aici e site-ul lor http://www.bbsuperimport.com/.
Ca sa nu mai apari anonim, trebuie sa te loghezi in contul de google (daca ai).

Anonim Says :
30 ianuarie 2010 la 20:27

Nu am cont pe google,cred ca nu e greu si o sa imi fac,multumesc mult pt link,vreau sa te intreb daca sunt scumpe gelurile.multumesc!

Trimiteți un comentariu