Tort cu ciocolata si flori

Author: Ana // Category:
Am mai facut un tort ptr cumnatul meu, 
a vrut un tort simplu si usor de transportat , tocmai la Buzau, asa ca l-am ornat cu ciocolata si cu flori din pasta. Bine ca n-a fost prea cald..iar tortul a ajuns intact la destinatie.

Blatul este tot de inspiratie Laura Sava , crema de lamaie a Lissei, acoperit cu glazura de ciocolata si flori din pasta de zahar - tot inpirate de la Lissa, pe care o pup cu drag  (nu asa de frumoase ca ale ei)

7 Responses to "Tort cu ciocolata si flori"

Torturiledanielei Says :
28 iunie 2010 la 19:00

arata atat de bine , si pare deliciossss

Anca (tort.personalizat) Says :
28 iunie 2010 la 22:17

Arata delicios... Parca as avea pofat de ciocolata, dar mai astept pana dimineata (poate imi trece). Oricum, ti-a iesit foarte bine!

Ana Says :
28 iunie 2010 la 23:11

Multumesc Daniela si Anca ptr vizita si ptr cuvintele voastre.
Si eu am o pofta de ciocolata, Anca.. mai mereu.

Cellya Says :
29 iunie 2010 la 15:05

tortul arata fff bine !!!!!
e simplu si elegant !

Lissa's Cakes Says :
29 iunie 2010 la 18:41

Ce frumos l-ai facut si glazura e oglinda,felicitari!
La multi ani cumnatului!

Ana Says :
30 iunie 2010 la 12:16

Multumesc Cellya! Imi place si mie contrastul dintre ciocolata si flori:)

Ana Says :
30 iunie 2010 la 12:20

Lissa iti multumesc ptr vizita si ptr cuvintele frumoase. Imi ung sufletul, mai ales ca vin din partea ta. Te pup !

Trimiteți un comentariu