Tort Bambi and friends

Author: Ana // Category:
Aveam atatea ideii in cap si atatea posibilitati de a le face fetelor tortul , incat a fost cam greu sa ma hotarasc. 
De Mos , Bianca a primit o carte cu Bambi si am vazut ca amandoua trag spre ea, le place sa citeasca mereu din ea si se uitau si comentau pozele.. asa ca am ales sa fie cu Bambi.
Cum si mie imi place sa ma uit la Bambi :) , mi-a facut o mare placere sa fac tortul asta.
Sa nu mai lungesc vorba si sa va fac cunostinta cu 

Bambi and friends - love scene
 Bambi and Feline
Thumper and his girlfriend
Miss Flower
Din pacate , Flower n-a mai avut loc :( a ramas doar prietena lui) 


Tortul a avut in compozitie blat pufos de chec, mousse de portocale si mousse de ciocolata in care am pus bucatele mici de migdale .
Partea de sus e diplomat cu multe fructe - piersici, visine, kiwi.

7 Responses to "Tort Bambi and friends"

torturi romanesti londra Says :
11 iulie 2010 la 07:31

foarte simpatic ........te pup

Anca (tort.personalizat) Says :
11 iulie 2010 la 08:32

Foarte frumos. Atat de vesel si colorat. Felicitari!

Liana10 Says :
11 iulie 2010 la 13:55

Ce tort colorat! Si animalutele din ce le-ai facut? Pasta de zahar sau lapte praf?Merci!

Ana Says :
11 iulie 2010 la 17:28

Liana, animalele sunt din pasta de lapte praf. Am zis sa se intareasca mai bine.

Ana Says :
11 iulie 2010 la 17:31

Daniela, Anca va multumesc frumos ptr vizita si ptr laude. va pup si eu!

bren Says :
14 august 2010 la 12:02

Ana, ce tort deosebit ai facut printeselor tale.Felicitari!

Ana Says :
25 august 2010 la 21:11

Multumesc frumos, Bren!

Trimiteți un comentariu