Tort ciocolata cu floricele

Author: Ana // Category:
 Nota: partea verzuie ce se vede sunt "ape" facute de glazura oglinda la vederea blitului. :)
Din dorita de a avea ceva dulce duminica (daca nu avem umblam ca leul in cusca), am purces sa fac o prajitura, care pana la urma s-a transformat in tort.
Am facut o negresa in care am pus si stafide si migdale maruntite.
Apoi mi-am amintit ca am un cmpot de piersici si un iaurt mare de piersici, asa ca m-am apucat de o crema de iaurt cu multe piersici :
- un iaurt de 400 ml de fructe (la mine de piersici)
- multe fructe
- 500 ml de frisca batuta (eu am pus numai 350 ptr ca am vrut sa fie gustul iaurtulu mai intens)
- 5 gr de gelatina hidratata in putin suc de la piersici.
Se bate frisca bat, se adauga iaurtul, piersicile taiate bucatele si gelatina hidratata in suc, dupa ce  s-a mai racit.
Pe deasupra am pus glazura  de ciocolata, reteta Adrianei de pe culinar. Aici aveti reteta originala .(a doua reteta)
Cum imi mai ramasese niste floricele de la tortul precedent, am facut si un mic aranjament .

1 Response to "Tort ciocolata cu floricele"

Anonim Says :
9 februarie 2012 la 13:44

arata foarte bine pentru un tort de casa

Trimiteți un comentariu