Pancakes (clatite americane)

Author: Ana // Category:

Ingrediente:
450g faina
2 pliculete praf de copt (eu am pus doar 1)
putina sare
3 oua
6 linguri cu varf zahar tos
450ml lapte
2-3 linguri de ulei

Se poate servi acest desert cu dulceata, ciocolata sau diverse topinguri sau creme.

 Mod de preparare:
Intr-un castron mai mare, punem laptele, adaugam zaharul tos,
ouale, un praf de sare, margarina si mixam totul cu mixerul pana la omogenizare.(mie imi place sa le fac cu telul)
Apoi adaugam faina si praful de copt.
 Dupa ce am pregatit compozitia, incepem sa coacem clatitele. Luam o tigaie, preferabil de Teflon, o punem la incins, pe foc fara pic de ulei in ea, si luam din compozitia de clatite cate un polonic plin si turnam in mijlocul tigaii. Compozitia se va extinde singura inspre marginile tigaii atat cat trebuie, fara sa miscam noi tigaia ca la clatitele clasice.
 
 

1 Response to "Pancakes (clatite americane)"

torturi romanesti londra Says :
13 februarie 2010 la 21:02

Mi se face pofta si mie, ce bunatate..............

Trimiteți un comentariu