BMW decapotabil! :)

Author: Ana // Category:
Un tort masina ptr un baiat care-l cunoasc de cand era mic. Ii plac masinile , iar verisoara lui a vrut sa-i faca o surpriza si a comandat o masina. 
Sarbatoritul avand ~ 25 ani, i-am facut un BMW decapotabil.
Sper ca o sa-i placa!

La multi ani, BOMBO!

Blat chec pufos, mousse de ciocolata si mousse de portocale.

5 Responses to "BMW decapotabil! :)"

Liana10 Says :
4 iulie 2010 la 01:59

Si mie imi plac BMW-urile decapotabile !;-)))

Petite Foury Says :
4 iulie 2010 la 10:10

Ce super a-i putut sa-l faci!!! Excelent!
Din ce i-ai facut parbrizul? Puuup

MIMI Says :
4 iulie 2010 la 10:54

E superb!Cum sa nu-i placa?!

Cellya Says :
4 iulie 2010 la 11:09

Ianna, sigur o sa-i placa ! Felicitari pt executie!
Mi-as dori si eu un asa BMW, dar ca sa-l fac sotului cadou !!!!! ;)

Ana Says :
4 iulie 2010 la 18:50

Liana10 si mie mi-ar place sa am la poarta una din asta !

Petite Foury , Mimi, Cellya ma faceti sa rosesc de atatea laude. ma bucur ca v-a placut, maine aflu si reactia sarbatoritului.
parbrizul este taiat dintr-un pet de 2 litrii. :)

Trimiteți un comentariu