Cos cu flori

Author: Ana // Category:
Tortul acesta, un cos cu flori , visam sa-l fac mai demult si ce alta ocazie mai buna decat sa il fac cadou mamei mele ? Asa.. ca m-am pus pe treaba si asa a iesit!
 Si trandafirul, pe care tocmai il pictasem, de care sunt mandra cum a iesit.
La multi ani, Mama (bunico)!  Sa ne traiesti!

Tortul a avut in compozitie blat de cacao, mousse de cicolata cu lapte si mousse de lamaie (reteta Lissei )
Este ornat cu ganache de ciocolata. Flori din pasta de zahar.

8 Responses to "Cos cu flori"

elida Says :
21 iunie 2010 la 13:51

Foarte reusit...felicitari!

Ana Says :
21 iunie 2010 la 14:09

Multumesc frumos Anca si Elida!

Petite Foury Says :
21 iunie 2010 la 22:31

A iesit excelent!!! Felicitarile mele pentru frumusete de trandafir - este una din florile mele preferate :-)

Liana10 Says :
24 iunie 2010 la 03:37

Frumos cosulet! La multi ani mamei tale!

Ana Says :
24 iunie 2010 la 13:44

Multumesc Petite Foury ptr vizita si laude. Si mie imi plac trandafirii.

Liana, multumesc ptr urare si iti dorsc si tie numai bine!

Cellya Says :
29 iunie 2010 la 15:06

e mi-nu-nat acest cosulet cu flori si sigur a incantat-o pe mama ta ! felicitari !

Ana Says :
30 iunie 2010 la 12:19

Cellya multumesc ptr laude. Ma faci sa rosesc!
Pe mama am surprins-o facand acest tort, se astepta la un tort simplu. A fost tare bucuroasa , iar invitatii ei (care imi vazuse torturile doar in poze) au ramas masca.

Trimiteți un comentariu