Tort lila

Author: Ana // Category:
Am ajuns sa fac acest tort lila, 
dupa culoare freziilor cumparate ptr aniversarea surorii mele:

De mult visam sa fac un asemea model, de a pune flori naturale intr-un  bol care separa tortul, asa ca acum am avut posibilitatea de a realiza acest model.

7 Responses to "Tort lila"

giovanna Says :
27 februarie 2011 la 22:43

f frumos. daca ai fi taiat platoul etajului de sus exact pe diemnsiunea tortului tau, nu s-ar mai fi vazut si ti-ar fi iesit tortul perfect.

Ana Says :
27 februarie 2011 la 22:48

Multumesc Giovanna! O sa tin minte ptr data vitoare :)

Bianca Says :
27 februarie 2011 la 23:17

Foarte frumos!!! Interesant ai construit etajul!! O idee de luat in seama:)
Pupici

retete- ina Says :
28 februarie 2011 la 08:11

foarte frumos,cum ai facut fluturasul?culorile sant delicate,frumos

Ana Says :
28 februarie 2011 la 08:20

Bianca, multumesc! Eu zic ca e de efect!
Multumesc Ina! Fluturasul e material textil.. de data asta nu l-am facut eu.

Nina's Art Cake Says :
28 februarie 2011 la 10:07

Foarte elegant tortul si...sunt si eu deacord cu Giovanna!Felicitari!

Ana Says :
28 februarie 2011 la 17:10

Multumesc Nina!

Trimiteți un comentariu