Drob din organe de miel

Author: Ana // Category:
Ingrediente:
- Organe de miel (ficat, splina, rinichi, plamani, inima)
Am mai adaugat si 2 limbi de vaca (sa fie mai carnos)
Multe zarzavaturi : Ceapa verde, usturoi verde, patrunjel, marar
Oua : vre-o 4-5 oua crude care se pun in compozitie (depinde de cantitatea de carne) 
cateva oua fierte care se pun in tava , ca sa arate frumos drobul cand este taiat.
Sare, piper, foi de dafin , ienibahar (ultimile 2 se pun in apa de fiert)


Eu fac drobul dupa ochi, deci nu stiu  cantatiti exacte. Important este ca ficatul sa nu fie mai mult de jumatate din cantitatea totala de organe, ca o sa iasa drobul prea uscat.
 
Se spala toate organele bine si se lase sa stea putin timp in apa rece, ca sa iasa sangele din ele, apoi se pun la fiert intr-o oala mai mare (plamanul o sa se ridice la suprafata) acoperindu-le cu apa, cu sare, piper, foi de dafin si ienibahar. Se fierb la foc mic (eu am pus hartie de copt pe fundul oalei sa nu se prinda de fund ficatul) si se spumuie de cate ori este nevoie.
 
Dupa ce sunt fierte toate organele, se lasa sa se raceasca si se dau prin masina , impreuna cu toate verdeturile.
Se adauga oualele crude, se condimenteaza, se adauga si un pic de zeama unde au fiert organele si se pregateste de pus in tava . 
 
Tava trebuie unsa (eu am pus hartie de copt) se aseaza un strat de carne, se pun oualale fierte si curatite , acoperind cu restul de carne.
 
Pe deasupra se pune putin pesmet, apoi se unge cu ou batut spuma.
Se baga la cuptor cam 30 -45 min.
Se lasa sa se raceasca inainte de a fi taiat, cu toate ca nu puteti oprii balele care va curg de pofta. 




0 Responses to "Drob din organe de miel"

Trimiteți un comentariu