Lipii rapide in tigaie

Author: Ana // Category:
Ingrediente:
350 g faina, 50 ml ulei, un varf de cutit de sare, 
o lingurita mica de zahar, cca 180 ml lapte caldut
10 g drojdie proaspata.

Am pus faina intr-un castron si uleiul,  sarea, zaharul si  drojdia am pus-o intr-o canita si am dizolvat-o  in putin lapte caldut, apoi am adaugat-o peste faina si am framantat , mai adaugand cate putin lapte pana cand am obtiunt un aluat elastic, care nu se lipeste de maini/vas. 
Este bine sa nu puneti tot laptele deodata, ci incorporat cate putin, atat cat cere faina.
Aluatul se imparte in 5-6 parti, depinde cat de mari vreti sa faceti lipiile.
Se ia cate o bucata de aluiat si se intinde subtire.
Se prajeste in tigaie de teflon (in lpisa de plita) fara ulei, cate 1-2 pe fiecare parte.
Se intorc repede cu o paleta  se coc si pe cealalta parte, apoi se acopera cu un prosop.
 


0 Responses to "Lipii rapide in tigaie"

Trimiteți un comentariu