Tort Copac

Author: Ana // Category:
Tortul pentru tatal meu, Gheorghe, a fost din blat de negresa
umplut cu crema de cafea si pe deasupra crema de lamaie. 
Ornat ca un copac, cu ajutorul ciocolatii platice am facut ramurile iar florile din pasta de zahar.
 

7 Responses to "Tort Copac"

Miha Says :
28 aprilie 2010 la 00:53

Foarte frumos.
La multi ani tatalui tau!

gaby's blog Says :
28 aprilie 2010 la 09:39

foarte frumos!
felicitari!

Ana Says :
28 aprilie 2010 la 09:49

Multumesc frumos Gaby!

torturi romanesti londra Says :
28 aprilie 2010 la 15:35

ce super arata, o zi minunata

Ana Says :
28 aprilie 2010 la 18:54

Multumesc Miha ptr aprecieri si ptr urare.

Ana Says :
28 aprilie 2010 la 18:56

Daniela multumesc de aprecieri . Si tie iti urez o zi minunata!
De mult am vrut sa fac acest model si acum mi s-a ivit ocazia (tatalui meu ii plac copaciisi padurea) iar cand am vazut cum mi-a iesit mi-a inseninat ziua.

furnicuta boscodina Says :
30 aprilie 2010 la 10:46

buna dimineata, raspandacul sef am venit sa raportez :)
o poveste cu o sfoara ce sa da in tara , o poveste cu si depre cadouri culinare. povestea si intreaga polologie...pe blogul meu :)

Trimiteți un comentariu