Tocanita de pipote

Author: Ana // Category:
Aducandu-mi aminte de copilarie, cand mama ne facea tocanita de pipote sau cum ne bateam pe pipote cand taia vre-o gaina m-am hotarat sa fac si eu ptr familia mea tocanita de pipote.

Avem nevoie de:
600g pipote si inimi de pui
2 cepe mari
1 lingura boia dulce
100 ml bulion
sare, piper
1 lingura faina
ulei

Se toaca ceapa , nu foarte marunt si se caleste in ulei ,

. Se adauga sarea si boia , dupa ce ceapa s-a inmuiat si a devenit sticloasa.. 
Punem ceapa intr-o cratoita mai mare, dupa care adaugam pipotele.


Amestecam pana acestea se albesc putin 
Apoi adaugam apa cat sa acopere pipotele,  bulion  (eu am pus rosii in bulion) 
si daca aveti 1 lingura pasta de ardei.
 Si lasam sa fiarba la foc mic cu capac pana cand pipotele sunt fierte.
Eu am pus si ficatei in loc de inimi, asa ca ficateii i-am prajit in putin ulei si condimentati cu piper
si i-am adaugat aproape de final in cratita.
La sfarsit se adauga patrunjel tocat si se serveste langa mamaliguta.




0 Responses to "Tocanita de pipote"

Trimiteți un comentariu