Blat tort /chec

Author: Ana // Category:
De cand am descoperit reteta de chec a Laurei Sava.. o folosesc de cate ori am ocazia. e delicios, iese pufos.. si este chiar un blat mare .
De data asta am reusit sa fac poze in timpul realizarii.

Ingrediente ptr o singura portie:
(eu fac deobicei 2 portii , in tava mare, de accea in poza apar dublate ingredientele - 
dar am facut si o singura portie si ies 2 checuri destul de mari)

- 2 oua
- 1 cana de zahar
- jumatate de cana de lapte
- jumatate de cana ulei
- 2 cani faina
- 1 praf de copt si 1 zahar vanilat
- optional - eu pun si niste coaja de lamaie sau portocala


Se pun ouale cu zaharul si se mixeaza pana devine o spuma
apoi se adauga laptele si uleiul, se lasa putin sa se amestece apoi se pune faina, praful de copt si zaharul vanilat.
Se poate face in continuare cu mixerul sau se poate amesteca cu o paleta (mie imi place sa fac cu paleta, deoarece cern faina in castron )

se pune intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se da la cuptorul incins in prealabil.
si aici blatul facut

0 Responses to "Blat tort /chec"

Trimiteți un comentariu