Tort printesa

Author: Ana // Category:

Un tort facut ptr o colega de-a Biancai, care a dorit ca tortul sa aiba cremele ca un curcubeu.


Si aici detali de pe tort:
Nu stiu cat am reusit sa-l fac de curcubeu.. dar eu am incercat.
( sper sa fac rost si de o poza cu sectiune)

si aici cremele in detaliu :)

8 Responses to "Tort printesa"

Torturiledanielei Says :
7 iunie 2010 la 09:10

ce frumos este! ma gandesc eu ce `curcubeu ` de gusturi la tortul asta! mmmmmm, suna asa bine

MIMI Says :
7 iunie 2010 la 09:19

fffffff frumos!

Cellya Says :
7 iunie 2010 la 11:24

wow ! e un tort asa de finut si imi place de numa'. felicitari, Ianna!!!!!!
interesanta ideea cu cremele! s-a retinut:)

Ana Says :
7 iunie 2010 la 15:03

Multumesc frumos Cornelia! Chiar si cei de acasa au fost entuziasmati de tort, iar mamica sarmatoritei.. m-a facut "maestra". :)

Ana Says :
7 iunie 2010 la 15:04

Multumesc Mimi !

Ana Says :
7 iunie 2010 la 15:11

Daniela , sa stii ca am gustat si din tort :D, cu toate ca am lins cu totii oalele in care au fost cremele de nu a mai trebuit sa le spal :))
Toti care au fost la petrecere, copii cat si adultii... au fost pe deplin satisfacuti de aceasta combinatie.

Lissa's Cakes Says :
20 iunie 2010 la 18:10

Foarte frumos tortul ...de fapt toate torturile tale sunt frumoase ,felicitari Ana!Combinatia de creme e un deliciu,cum sa nu fie incantati...super!

Ana Says :
21 iunie 2010 la 14:10

Multumesc frumos Lissa ptr cuvintele frumoase, mai ales ca vin din parte unei super torteliste. :)

Trimiteți un comentariu