Mancare de gutui

Author: Ana // Category:
Reteta e preluata de la Edith , cu mici modificari
Ne trebuie:
4-5 gutui
6-7 bucati de pui (nu am pus pui de data asta)
6-7 linguri de zahar
3 linguri de faina
ulei
sare

Se curata gutuile de seminte (nu si de coaja, ca se inmoaie) si se taie felii potrivite.
Se prajesc putin in ulei, cit sa se rumeneasca putin.

 Intr-o cratita punem la topit zaharul, pana cand se coloreaza putin, avand grija sa nu se arda.
Cand este gata, punem apa calda (in functie de cat sos vrem sa ne iasa - cca 300-400 ml) si lasam ca zaharul sa se dizolve, peste care eu am adaugat si 50 ml vin alb dulceag.
Amestecam cele 3 lg de faina cu 2 lg apa, omogenizam bine  si turnam peste apa cu zaharul de pe foc.
Lasam sa fiarba cateva minute, amestecand des, pana incepe sa se lege sosul, apoi adaugam si gutuile. Eu le-am fiert pe aragaz, nu le-am bagat in cuptor, ptr ca in max 15 min s-au facut.
 

0 Responses to "Mancare de gutui"

Trimiteți un comentariu