Tort cu ciocolata si portocale

Author: Ana // Category:

Vroiam o prajitura/un tort.. ceva dulce , astfel am facut acest tort 
Am facut repede un blat de amandina dupa reteta Lisei .
Crema a fost o inventie de moment : am facut o crema de vanilie, in care am adaugat coaja de portocale confiata (facuta de mine) si bucati de ciocolata Heidi cu portocale, scortisoara si biscuiti (e foarte buna ciocolata)
Blatul l-am insiropat cu sirop de portocale. pe deasupra am pus un strat generos de frisca aromatizata cu vanilie, apoi am turnat o glazura . Am facut si niste briz-brizuri.:)

3 Responses to "Tort cu ciocolata si portocale"

Cellya Says :
20 decembrie 2010 la 19:41

Ana, ce pofta mi-ai facut ...mmmmm
cremele alea ...offf, imi lasa gura apa numai cat citesc. daca as fi acolo, as linge imediat 2 felii(numai sa mai fie :D). :*

Ana Says :
20 decembrie 2010 la 19:46

:) Mai am 2 portii ,inca nu le-au mancat beneficirii.
A iesit super bun, si a fost ceva ce n-am mai mancat pana acum.

Torturiledanielei Says :
20 decembrie 2010 la 20:10

cum poate sa arate !!! super !

Trimiteți un comentariu